fbpx

Algemene voorwaarden


We vinden het bijzonder fijn dat u bij ons wenst te reserveren. We wijzen u er wel even op dat de voorwaarden op deze pagina uitdrukkelijk door iedereen wordt aanvaard die bij ons reserveert/verblijft.

Onze onthaalbrochure maakt integraal deel uit van onze algemene verkoopsvoorwaarden. Deze kan u nalezen door hier te klikken.

Reservatievoorwaarden van tussenpersonen, platformen of andere bedrijven zijn altijd ondergeschikt aan deze voorwaarden.

We bieden onze site in verschillende (automatisch vertaalde) talen aan. In geval van twijfel of discussie zijn enkel de originele (NL) voorwaarden bindend. 

WAARBORG / VOORSCHOT

Helaas valt het soms voor dat er gereserveerd wordt, maar er niet wordt opgedaagd. Daarom vragen wij aan iedereen die bij ons reserveert een waarborg / voorschot. Dat bedrag is bepaald op de helft van de waarde van het door u gereserveerde verblijf. Er wordt ook een voorschot gevraagd als u met een cadeaubon komt genre Vivabox, Wonderbox, ...

U kan het voorschot onmiddellijk betalen bij reservatie via onze website met de courante betaalkaarten en andere betaalmogelijkheden. Dit is het makkelijkste en geeft u het meeste zekerheid, uw kamer(s) is (zijn) dan namelijk onmiddellijk voor u gereserveerd. Natuurlijk krijgt u van ons dan nog steeds een persoonlijke bevestiging via -email.

Als u uw reservatie niet online plaatste, vragen wij u dit binnen de vijf dagen uit te voeren via bankoverschrijving, na ontvangst van uw persoonlijke bevestigingsmail 

Het voorschot wordt verrekend bij het uitchecken. Is het eindsaldo negatief dan wordt het verschil de dag van vertrek gestort op de rekening waarvan het voorschot werd gestort.

Een voorschot wordt in geen enkel geval teruggestort. Wanneer er voldaan wordt aan de annulatievoorwaarden kan het voorschot wel gebruikt worden voor een nieuwe reservatie.

Het niet betalen van een voorschot ontslaat u in geen enkel geval van onze annulatievoorwaarden. Dus ook als u geen voorschot hebt betaalt blijven al onze annulatievoorwaarden van toepassing.

 

ANNULEREN of wijzigen

Onze annulatievoorwaarden zijn bij elke reservatie van toepassing. 

Wanneer u annuleert of wijzigt én we waren volzet in de door u gereserveerde periode én de kamer(s) die u reserveerde worden door iemand anders gereserveerd. In dat geval kan u uw voorschot gebruiken om een andere keer bij ons te verblijven.

Als we al volzet waren en de kamers worden niet opnieuw gereserveerd, dan betaalt u bij annulatie of wijziging tot 7 dagen voor uw voorziene aankomst 50% van uw verblijf en bij annulatie of wijziging minder dan 7 dagen voor uw verblijf 100%

Als uw uw reservatie annuleert of wijzigt en we niet volzet waren op de door u gereserveerde data, kunt u kiezen voor een annulatiekost van 50% of kan u één maal kosteloos verplaatsen. 

Wanneer er zonder verwittigen niet wordt opgedaagd (no show) wordt er 125% van het voorziene verblijf in rekening gebracht.

Reserveren in onzekere tijden, het blijft een beetje spannend. Daarom, mochten de corona-maatregelen verstrengen en er wordt u verboden te reizen, dan mag u tot op de dag zelf kostenloos verplaatsen of annuleren. Indien u niet kunt komen omdat uzelf corona heeft dan dient er een geldige PCR-test/Coronacertificaat naar ons doorgestuurd te worden en kunt u kostenloos verplaatsen.

Op eenvoudig verzoek kunnen wij een factuur opmaken voor uw reisbijstandsverzekering.

Het niet betalen van een voorschot ontslaat u in geen enkel geval van onze annulatievoorwaarden. Dus ook als u geen voorschot hebt betaalt blijven al onze annulatievoorwaarden van toepassing.

VERBLIJF

In ons hotelletje kan iedereen overnachten vanaf 16 jaar. Elke kamer is geschikt voor maximum twee personen.

In het gebouw zijn wij 100% rookvrij, er zijn verschillende plaatsen waar u buiten of onder een afdak kan roken.

We vragen u de (nacht)rust van de andere gasten respecteert. Tussen 22 uur en 8 uur kunnen we u leuke plekjes in de buurt aanbevelen als u dat wenst.

Er is een gemeenschappelijke mini-bar aanwezig bij ons, bedankt om geen eigen meegebrachte dranken te consumeren.

Huisdieren, met uitzondering van assistentie honden - zijn niet toegelaten.

Bepaalde periodes van het jaar werken wij enkel met het concept "Bed, Breakfast & Diner", deze periodes worden elders op deze website omschreven.

Privacy

Door bij ons te reserveren én niet via onderstaande aangeboden mogelijkheid om ons te laten weten dat u het niet wenst, geeft u expliciet de toestemming om op de volgende manier met uw gegevens om te gaan.

De door u verstrekte gegevens worden door ons nooit doorgegeven of verkocht aan andere personen of bedrijven.

De door u verstrekte gegevens worden beheerd door Hotel de Maretak, zakelijke benaming Hubert, Floris Edgard.


De door u verstrekte gegeven worden bewaard:

Wij hebben geen kennis en verantwoordelijkheid van en over het beheer van uw gegevens bij tussenpersonen, bedrijven of reisbureau's langs waar u een reservatie bij ons plaats.

Iedereen die bij reservatie zijn e-mailadres ingeeft wordt automatisch ingeschreven op onze elektronische nieuwsbrief, u kan uzelf met één klik uitschrijven van deze nieuwsbrief bij elke nieuwsbrief die u van ons ontvangt.

Van elk verblijf wordt er een factuur op naam opgemaakt.

U hebt het recht om al uw gegevens te laten verwijderen uit onze database, dit kan u doen via email aan floris@hotelmaretak.be of via aangetekend schrijven aan Floris Hubert, Watermolenstraat 20, 3650 Dilsen-Stokkem met vermelding van uw Naam en reservatienummer.

 

Vivabox, Wonderbox & Bongo

Wij werken graag samen met Vivabox en Wonderbox maar per dag kunnen er slechts 2 kamers hiermee gereserveerd worden ook al hebben we nog meerdere kamers beschikbaar.

Als u bij ons komt via één van deze cadeaubonnen mag u dezelfde fijne service verwachten. 

U kan op elke site van bovenstaande partners zelf actueel nakijken wat er is inbegrepen in uw specifieke cadeaubon, doe dit alvorens u uw reservatie bij ons plaatst.

Per verblijf aanvaarden wij één bon van bovenstaande partners, wilt u er meer verzilveren, dan vragen we u per bon één keer bij ons te blijven dineren of gebruik te maken van de wellness of esthetiek.

Wilt u een deel van uw arrangement betalen met een cadeaubon, hou er dan rekening mee dat er een bedrag wordt verrekend in verhouding met de gegeven korting en commissie. Contacteer ons hier gerust voor.

Betalen & Kortingen

Op het einde van uw verblijf dient het saldo volledig voldaan te worden, dit kan met de courante betaal- en kredietkaarten, met cash of met payconiq.

Van tijd tot tijd lanceren we acties met kortingen, al dan niet voor terugkerende gasten. Het is om evidente redenen niet mogelijk om twee kortingen of acties met elkaar te combineren. We helpen u graag met zoeken naar de voor u voordeligste voorwaarden.